niedziela, 15 lutego 2015

Będzin raz jeszcze :)

Dziś- 15 lutego są urodziny mojego Tatusia :)
A my byliśmy na nabożeństwie w zborze, który nam udzielił gościny w ostatnich kilku dniach.
To było bardzo piękne nabożeństwo!
Uwielbiliśmy Pana świadectwami, pieśnią, modlitwą. Potem był czas na społeczność- pyszna zupka i świeże bułeczki oraz ciasto dla wszystkich chętnych. Siedzieliśmy razem bardzo długo radując się, rozmawiając i po prostu będąc razem.









Potem Renatka i Gosia poszły na zamek razem z młodzieżą, a ja (ponieważ niezbyt dobrze się czułam) oglądałam film dokumentalny "Jonestown". Polecam jeśli ktoś interesuje się tematyką zwiedzenia i sekt. Mocno to przeżyłam. Jest to dla mnie ostrzeżenie, że naszym jedynym autorytetem ma być Chrystus i Słowo Boże, a nie żaden człowiek.... dziś trochę odpoczęliśmy, jutro po spotkaniu w szkole jedziemy aż 500 km- do Bielska Podlaskiego...

"Bogu, który jedynie jest mądry niech będzie chwała na wieki wieków przez Jezusa Chrystusa. Amen."
Rz 16,27

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz